tirsdag den 2. oktober 2012


Her er denne plan vi har tænkt os arbejde efter gennem hele processen.



Sammenhæng
Mange børn er vokset op med rish/rash og kan derfor ikke binde snørebånd.
Mål
Vores vision er at flere børn lære at binde snørebånd , og at de får en større uafhængighed.
Tegn
At vi kan se og høre læringsprocessen er i gang. Blandt børn og voksne.
Tiltag
Handleplan:
Høre remsen om snørebånd.
føle forskelligt materiale der bruges til snørebånd.
Øve binding af snørebånd og få en snak med børnene ,er det her meget svært?
Lave plakat med,remsen/historie og billeder der skridt for skridt viser binding af snørebånd.
lave pjece  med, samme indhold som plakat .
læse teori om håndmotorik ,finmotorik,og sansning.
Bevægelse og udvikling skrevet af Lise Ahlmann magister i psykologi,bevægelsespæd. og fysioterapeut
Tid: fra uge 40 til uge 41
Evaluering og
formidling
Vi vil se om børnene  får nemmere ved at binde snørebånd ved hjælp af remse/historie og plakat.
Vi vil høre om forældrene synes projektet er godt,og om de mener  pjecen kan bruges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar