Her er denne plan vi har tænkt os arbejde efter gennem hele processen.
Sammenhæng
|
Mange børn er vokset op med rish/rash og kan derfor ikke binde snørebånd.
| |
Mål
|
Vores vision er at flere børn lære at binde snørebånd , og at de får en større uafhængighed.
| |
Tegn
|
At vi kan se og høre læringsprocessen er i gang. Blandt børn og voksne.
| |
Tiltag
|
Handleplan:
Høre remsen om snørebånd.
føle forskelligt materiale der bruges til snørebånd.
Øve binding af snørebånd og få en snak med børnene ,er det her meget svært?
Lave plakat med,remsen/historie og billeder der skridt for skridt viser binding af snørebånd.
lave pjece med, samme indhold som plakat .
læse teori om håndmotorik ,finmotorik,og sansning.
Bevægelse og udvikling skrevet af Lise Ahlmann magister i psykologi,bevægelsespæd. og fysioterapeut
Tid: fra uge 40 til uge 41
| |
Evaluering og
formidling
|
Vi vil se om børnene får nemmere ved at binde snørebånd ved hjælp af remse/historie og plakat.
Vi vil høre om forældrene synes projektet er godt,og om de mener pjecen kan bruges.
|
Ingen kommentarer:
Send en kommentar